Oceniamy blogi! #1 - Sens Awatarii i Awataria Jest Kochana

Tak jak mnie o to prosili anonimy - dziś oceniamy sobie dwa blogi. Zacznijmy może od bloga Awataria Jest Kochana. Nie ukrywam, że blog nie jest aż taki zły.
Nagłówek jest zwyczajny, taki jak inne. Oczywiście temat przewodni - szkoła. Można już się domyślić, że na blogu są 3 autorki. Co myślę o nagłówku? Jest w porządku, aczkolwiek oczekiwałem czegoś lepszego. Nagłówek zbyt ''prosty. Moja ocena to 7/10. Przejdziemy teraz do nagłówka z bloga Sens Awatarii.
Jak widać nagłówek nie jest... jakby to wyrazić... fantastyczny, szałowy. Jest wręcz odwrotnie - jest odrażający! Zdjęcia postaci są wycięte z paszportu, a dobrze wiemy że screeny z paszportu na Awatarii są niewyraźne. Widzę także jakieś eksperymenty nad oczami postaci, które wyszły całkiem spoko. Tło podobnie jak całość jest niewyraźna. Mi się to nie podoba daję ocenę 3/10.
Przejdźmy teraz do stylu pisania postów i błędów ortograficznych. Na blogu AJK dostrzegłem ich bardzo dużo. Przykładowo  :) w środku zdania znajduje się minka a po literce ''a'' nie ma przecinka (<- przykładowe zdanie). Jednak wielkich błędów ortograficznych się nie dostrzegłem, więc mogę przejść do oceny. Ocena za posty to 5/10. 
Sens Awatarii - tutaj dostrzegłem wielki talent w jednym z autorów Blogerze. Na prawdę jego posty są na wysokim poziomie dorównującym AKI, BA lub innym popularnym blogom. Dlatego jego ocenię osobnie 10/10. Natomiast posty Asi są o wiele słabsze - 6/10.
Estetyki obydwóch blogów się różnią i stwierdzam, że brzydszy jest blog SA. Do gustu nie przypadł mi układ bloga, w przeciwieństwie do drugiego. Tam znajdują się zakładki i inne tego typu pierdoły. A więc który blog jest lepszy?
Hejter


10 komentarzy:

  1. Jak coś to przepraszam za błędy w poście, mówcie jak coś zauważyliście... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post xd
    /taylor

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocenię? Osobnie? *,,prosty'' I te powtórzenia, ahh ;')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Black Lady, do czego to już doszło, że mylą mnie z Tobą. :(( Łączmy się w bólu. /Hejterka

      Usuń
    2. Wstyd mi za ciebie, a to tylko przez to profilowe xD. Czego ludzie nie wymyślą.

      Usuń
  4. Ocenisz mój nagłowek? Kolorowa Awataria
    naszabardzokolorowaawataria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa co myslisz o... http://hashtag-awataria.blogspot.com/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcesz HACKA do Awatarii
    Jest jedyny sprawdzony, na stronie poniżej:
    freehackpl.com/awataria-hack (kliknij)
    Tylko nie dodawajcie sobie bardzo dużo złotych monet :D

    OdpowiedzUsuń