Powrót? GÓWNO-DRAMA NA PA?!

Eloszki.
Na początku chciałbym wyjaśnić dlaczego mnie nie było. Spowodowane to było oczywiście szkołą, a także brakiem czasu i... niestety lenistwem. Poza tym na Awatarii nie działo się nic ciekawego, aż do dziś gdy postanowiłem odwiedzić bloga Plotka Awatarii.
Znalazłem tam wiele ciekawych i bezsensownych wpisów anonimów i nie tylko. 
Post dotyczył słabego wejścia w rok 2018 (podobnie jak u mnie) bloga BA. A no właśnie! Wszystkiego najlepszego z okazji nowego roku! 
Tutaj mamy bardzo twórczy komentarz jakiegoś anonima, który hejtuje samego siebie i innych anonimów. A to ciekawe. Chociaż przyznam, że rymy niezłe.

Nawet sama Emily Awataria,  a także Kinga i inni blogerzy wtrącili się do dramy co wyskutkowało dojebaniem się do nich bezsensownych anonimowych hejtów które i tak nie wpłyną na ich życie. [*]
Przyznam, że sam także napisałem kilka zdań pod tymi komentarzami. Ciekawe jakimi tekstami się do mnie dojebią: weś spierdalai!, nie chcemy cie tu!!!11. xD
Mam małą poradę dla tych osób, do których anonimowe dzieci się dowaliły: po prostu je ignorujcie. :D Polecam!

Dowiedziałem się także, że wyniknął jakiś spór między Scottem i Kingą ale szczegółów już nie znam. Wiem tylko tyle, że Scott się komuś podlizuje itp. Ale oczywiście jeżeli macie jakieś ciekawe info to wysyłajcie tutaj: hejter.awataria@interia.pl. A co do reszty komentarzy: to jest po prostu kolejna gówno-burza o której i tak każdy zapomni za miesiąc. A tymczasem Hejter Awataria powraca na stare śmieci!

Pan Hejter

19 komentarzy:

  1. Żeś dojebał! Super post

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie coś ruszyło w świecie blogowym! Mam nadzieję, że będzie wiele ciekawych wpisów do czytania.
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  3. Szok! Ktoś jeszcze o Tobie pamięta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśl nad swoim życiem dziewko zanim skomentujesz. O tobie nikt nie pamięta Black Lady. :')

      Usuń
    2. Wy już serio macie schizofrenię XD
      Jestem Bogiem
      Jestem wszędzie


      NIE :-)

      Usuń
  4. Hejter mój kochany! Love

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejterek kochanie ty żyjesz xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. debil hejterowy sukociong nie blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SUKO PIERDOLONA ANONIMKO TY TUTAJ NIE MASZ NIC DO POWIEDZENIA SŁOŃCE :******************

      Usuń
  7. Jeżeli ktoś coś wiedzieć o jakieś ponoć " dramie z Kinga " może chętnie napisać bo ja sobie nie przypominam żebym miał z kimkolwiek dramę, no cóż internet żyje swoim. A jeżeli chodzi o podlizywanie się to ludzie mówią że liże dupę Weronice bo uważam że powinna wygrać blog roku, gdyż na to zasługiwała ale te wszystkie hieny się rzuciły. Nic na to nie poradzę
    / Scott

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hieny to cię strugały

      Usuń
    2. Widać jaki masz niski poziom

      Usuń
    3. Wyższy niż Ty

      Usuń
    4. Lemurek miał długą przerwę w 2017 roku i wcale mnie to nie dziwi że nie wygrali :))

      Usuń
    5. Fajnie mam c nie?

      Usuń
  8. Cieszę się

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest drama o Black Ladyx, że niby odeszła iks de.

    OdpowiedzUsuń