Wracam, ujawnienie

Ah... Zaskoczyłem was?
Wracam, no może połowy marca to nie mamy. Postanowiłem wrócić, ponieważ teraz w technikum  mam okres wolny i mam dużo czasu. UPS... Zdradziłem małą tajemnicę? Tak, jestem w technikum! Pewnie myślicie co taki stary gbur robi na blogu o grze dla dzieci? Powiem wam, że to dłuższa historia.
Ale jeżeli jesteście tacy ciekawi... Moja historia z tą grą zaczęła się ponad dwa lata temu, co dziwne - nigdy nie założyłem konta na Awatarii! Hah, nie każdy bloger musi mieć konto w grze prawda? To dlatego mnie nie znacie i nie spotykacie. Ja jestem obserwatorem. Pewnego dnia natrafiłem na bloga Awataria Oczami Youtuberów, z tego bloga powędrowałem na inne blogi. Znalazłem Baśniową Awatarię, KCA, RA, MA i inne tego typu pierdoły. Pomyślałem: dlaczego nie założyć własnego bloga? I stało się! Oto jestem.
Dziś postanowiłem się ujawnić - nie jestem ani pan M. ani pan H.
Jestem po prostu Dominik - mam 17 lat i chodzę do technikum gastronomicznego. Co dalej? No cóż, dalej będę się zachowywał tak jak zawsze. Będę nadal tym Hejterem.
A teraz prosiłbym was o dawanie mi propozycji na oceny/krytyki/hejty. Co ma się pojawić na blogu? Myślę, że nie muszę się podpisywać.

8 komentarzy:

  1. Dominik z ra?

    OdpowiedzUsuń
  2. Porównaj filmy Nili i Stare
    Napisz co sądzisz o Opinia Awatarii i Moje zdanie awataria
    Porównaj jakieś dwa blogi
    Skomentuj komentarz że lemurek to matka wzytkich

    OdpowiedzUsuń
  3. Prędzej jesteś Dawidem z RA a nie Dominikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też chodzę do technikum gastronomicznego do 3 i gram wavke XD a co .
    Miałeś kursy typu barista , carving , barman , kasa fiskalna ?
    Ja mialam już testy XD zdałam na szczęście teraz musze się uczyć do kolejnych . Pozdrawiam / Sułtanka od Valide .

    OdpowiedzUsuń
  5. POLECAM CI OCENIĆ BLOGA AKI XD ZOBACZ JAKIE MAJĄ GŁÓWNE PROF . XDDDD i ta adidas ... haha .

    OdpowiedzUsuń