NAJLEPSZE KOMENTARZE Z CZASÓW DRAMY O MODELS NA LA! ♥

Siemaneczko moi mili, kochani! Stęskniliście się (o nie znowu ten ch^%# wrócił...). Mam nadzieję, że nadal mnie wielbicie. Dzisiaj się troszeczkę pośmiejemy z Weroniczki z LA, jej ekipy i głupich anonimków. Uprzedzam, że będzie więcej zdjęć niż treści. Tutaj linka macie do naszej pięknej DRAMY! ♥
NO TO NIE MA NA CO CZEKAĆ - ZACZYNAMY KOMEDIE! Dziś też mam świetny humor nie martwcie się. OSTRZEGAM - BEZ CENZURY.
Uprzedzam, że dużo tych komentarzy - więc błagam nie piszcie mi takich komentarzy:
Hahahaha, mały żarcik kochani. Zaczynamy zabawę! Gotowi? 



Spójrzcie tylko - nawet nasza WIELKA KRULOWA się pojawiła. Na pewno czekacie na gorący post o jej stosunkach z sułtanem. Oj, już niebawem, już niebawem. ♥

Biedny Marian - aż zawału dostał.

XD

Także nasi, a raczej nasz użytkownik pisał sobie co chwile komentarze - spójrzcie na godziny publikacji, gołym okiem widać, że niektóre komentarze były pisane przez jednego autora. Ale współczuję Plotkareczce tego publikowania...
Haha, nie wytrzymam zaraz. XDDDDDD 
Te komentarze mnie rozwalają, powiedzcie który według was jest najlepszy i zasługuje na GORĄCY TOP JEDEN! Uwaga, a teraz zrobi się gorąco!
Sorki moi kochani, że troszeczkę nie chronologicznie, no ale zobaczcie ile tego szajsu jest tutaj! OMGG...

Mmm... KEVINEK W AKCJI?!


POZIOM CIEPŁA SIĘGA ZENITU!!!!1111



NAWET NASZ SZANOWNY PAN DAWIDEK SIĘ POJAWIŁ, AHHH... GORĄCO MI (NIE JESTEM GEJEM!!!!)


PLEBS VS GWIAZDY, ej - jak coś to też możecie iść po popcorn kochani. Ja już sobie przyniosłem, bo wiedziałem, że będzie niezła jaaaazdaaaaa!


Szanowny Pan Adolf Hitler. Uważajcie, bo WILKI też tu są, a to niebezpieczne stworzenia...

OHHH... KALTAIN - BRAŁBYM.
Tutaj są wszyscy! Nawet BLACK LADY! Ch%^$#j Ci w dupę.

KOCHAM WAS Drużyno Pierścienia. ♥

Najwidoczniej nie tylko ja...

Jacyś przyszli poeci nam się wyłonili... Jedziecie z tym koksem!!!!!!11



#JESTEM_PLEBSEM_I_NIE_WSTYDZĘ_SIĘ_TEGO

MMMM.... i nasza Aurianka w akcji... ♥♥♥
To już wszystko - podczas pisania posta nie ucierpiało żadne zwierzę, ani żaden lemur, czy Weronika. Na koniec pozostawiam wam podsumowanie. Do następnego! 




8 komentarzy: