Powrót? Co ja tu robię do licha?!

Siema. Z tej strony wasz kochany Dominiczek. ♥
Pamiętacie mnie? Jak nie to wam szybko to przypomnę - to ja wasz kochany Hejter Awataria. I tak, nadal nie mam konta na Awatarii. XD
Ale chyba założę niedługo i będę z wami grał moi mili. ♥
Chyba na nk.pl, co nie? Dobra, dobra koniec gadania. Zaczynam wam tłumaczyć co i jak. Najpierw powiem wam czemu usunąłem wgl wszystkie te posty,  a w sumie to już widzicie je na blogu, bo były ustawione jako wersja robocza. W sumie nie wiem dlaczego to zrobiłem, ale chciałem aby blog pozostał pusty. Jeszcze kiedyś zostawiłem po sobie drama forum, ale z tej racji, że pieprzone sułtaneczki mi tam spamowały to go usunąłem, bo tak. I teraz wasza najbardziej wyczekiwana chwila - dlaczego wróciłem? Zobaczyłem, że znowu odrodziły się blogi takie jak znane wam dobrze AKI, czy PA - wchodząc na AKI zobaczyłem, że ma ono współpracę jakąś i tam właśnie są te blogi, co aktualnie ludzie na nich piszą posty i staną się one moim głównym celem, heheh...
Jeśli znacie jeszcze jakieś blogi to dawać mi tu to szybko w komentarzach to trochę pohejtujemy sobie razem. Jeszcze dojedziemy troszkę Validke tą sucz naszą ukochaną. Będzie świetna zabawa. Ja wracam taki jak kiedyś, czyli wulgarny chłop z piekła rodem. Będzie się działo! 
Mam wam tak wiele do napisania, zdałem egzaminy i w ogóle tyle się teraz dzieje! Świetnie się składa, bo są te strajki nauczycieli i wgl, hahah. Nie wiem na razie jak często będę dodawał posty, ale postaram się dla was moje perełeczki hejtereczki pisać regularnie, może co tydzień, może co dwa, ale za to porządnie. :*
To do zobaczenia moi kochani, widzimy się niebawem. Eh, ale mam dziś świetny nastrój! <33
A tutaj macie taki plakacik heh, heh...
Nie zapominajcie dawać mi linków do blogów, pamiętajcie że muszą one być o Awatarii.

12 komentarzy:

  1. HEJTER!!!!!!!!!!!!! TY ŻYJESZ!!!! <33333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oczywiście mam nadzieję, że można liczyć na współpracę! :3

      Usuń
    2. Oczywiście /Dominik

      Usuń
    3. Nie ma sprawy - nie wiem ktoś się pode mnie podszywa. Nie zwracać uwagi na anonimy, bo ja z oficjal piszę...

      Usuń
  3. O muj borzę czy to ten słynny pogromca sółtanek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szmaciarzu zajebałeś odemnie powiedzonko co ty sobie myślisz hę? hę? ! !!!! rzebym cie zaras nie skomentowała !11111111111111111

      Usuń
  4. Powrot tej jebanej szlachty nawet teraz, bo wczoraj kitsune i lewe dawida: redbull byli na mapce alubnej i wyzywali kazdego po kolei jak idzie.
    A podobno "odeszli" :')

    OdpowiedzUsuń