Black Lady - wielki znawca sztuki.

Ostatnio dużym zainteresowaniem cieszy się afera z Black Lady. Jak już mogliście widzieć - w poprzednich postach opisałem dokładnie jej osobę.  Wczoraj narodziła się kolejna afera, tym razem na blogu Lemurek Awataria. Nasza wszechwiedząca i unosząca się dumą Black Lady skomentowała rysunki Kitsune - graficzki, uważanej za niektórych ''najlepszą na świecie''.
Jak widzicie powyżej skrytykowała ona twórczość Kitsune. Ale co w tym dziwnego? - pomyślicie. No ja wam powiem, że dużo - spójrzcie na prace Kitsune.
Zacznijmy od początku - nosy awatarów są zabawne. Jednak ja nic w nich zabawnego nie widzę, są normalne. Kolejno - włosy przypominają siano. Pytanie - czy włosy te przypominają...
Ja nie sądzę...

Teraz danie wieczoru (w języku Wojtka)! Wspaniałe rysunki Black Lady!
Dobra, po niej spodziewałem się lepszej pracy, ale skomentujemy i to! Albo nie, znalazłem komentarz idealnie pasujący!

Ja się z nim w 100%-ach zgadzam! Siano na głowie, krzywe brwi, a swoją drogą...
brwi wg BL - idealnie proste :)
A teraz jeszcze lepsze danie - porównanie (haha, aż się zrymowało)! Bo okazuje się, że znalazłem oryginał ręki, którą próbowała narysować Black Lady.
        
 No zgadnijcie, która rączka należy do Black Lady? Pewnie ta najładniejsza, czyli ta po lewej (sarkazm)! Macie rację! Chociaż nie znam się na sztuce, to skomentuję to. Ale w sumie - co tu komentować? Palce są połamane, a na oryginalnym rysunku nie. Różnicę widać gołym okiem!
Podsumowując wstawię komentarz, który podbił serca czytelników (chyba).

Komentarz jest dosyć obszerny, więc aby przeczytać polecam powiększyć lub wejść na bloga Lemura. A teraz jeszcze odniosę się do urywku jednego z postów naszej sztukoznawczyni.
Po pierwsze chciałbym podkreślić, że nie znam Emilii osobiście. Po drugie - nie jestem jej pieskiem (hau hau). Po trzecie nie przybywam na jej zawołanie, a tej drugiej części zdania nie rozumiem ale ok... Po czwarte jakie komentarze, jaki blog? Przecież ty specjalizujesz się w ich usuwaniu (tutaj chodzi o komentarze). :')
A co do wrogów nie wiem i nie interesuje mnie jakich wrogów kto ma, ale wiem że wspólnym wrogiem wszystkich jesteś TY. *0*
Przypadek? Nie sądzę. :*

Hejter







32 komentarze:

  1. Każdy zazdrości mi subów, więc ja doskonale rozumiem wasze hejty na mnie ;* Zazdrość, te sprawy, ale serio, mnie to nie interesuje. Spróbujcie narysować tak jak ja, to porozmawiamy, a ta ręka jest naszkicowana pierwszy raz, więc myślę, że jest dobrze ;* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi za pierwszym razem, realistyczne oko ładnie wyszło. Mogę narysować tą rękę, ciekawe u kogo będzie lepiej wyglądać. Subów nikt Ci nie zazdrości, bo i tak nie zarabiasz.
      //Dasvidaniya

      Usuń
    2. Black Lady ty się chwalisz czy żalisz? XDD

      Usuń
    3. Black Lady za chwilę pozazdrościsz, ale moich słów, które zostaną skierowane na Ciebie.

      Usuń
    4. Nie przejmuj się tymi debilami black :) #Team_Blacklady :3

      Usuń
    5. Oj, Black Lady... Dla Ciebie ratunku już nie ma. Ale ty Candy Girl, ty jak nie chcesz skończyć tak jak ta hipokrytka to przestań się z nią zadawać.

      #TeamEmilia
      #TeamKitsune
      #TeamPetalouda :D

      Usuń
    6. Żal mi was, wy i wasze argumenty godne pożałowania :') Petalouda hipokrytka, Kitsune która straciła argumenty kiedy z nią pisałam, więc nawalała ripostami, a ja ją przeprosiłam za to, że wyraziłam własne zdanie. Żniwiarka która straszy mnie hejtami (2 lata więzienia za to grozi ~By Emilka). Wojtek też mnie straszy, to jedyne co wam pozostało, gdyż argumentów brak. Miłego spinania dupy :*

      Usuń
    7. Nie zazdroszcze ci lewusow ;))

      Usuń
    8. Po jaką cholerę ta cała afera? Niech sobie robi, co chce. :")

      Usuń
    9. Niektórzy mają ból dupki, ale to.już nie moja sprawa.

      Usuń
  2. Black Lady napisała na swoim blogu (od siedmiu boleści xd), że postać na pracy Emilki wygląda tak, jakby miała za chwilę upaść, przez kształt głowy. Co dziwne głowa postaci, którą narysowała BL również jest zniekształcona! O dłoni szkoda gadać... Na cholerę krytykujesz skoro sama nie potrafisz dobrze malować? Pomijając fakt, że na komputerze gorzej się rysuje niż na kartce.
    Śmiało mogę powiedzieć, że moja ośmioletnia kuzynka ładniej rysuje od Ciebie :)

    //Dasvidaniya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 1 To jest taki styl, ale ty widać się nie znasz Xd Smutne. Po 2 Dłoń jest rysowana pierwszy raz JEDNYM stylem. Na cholerę krytykujesz skoro sama nie potrafisz lepiej tego narysować? :) Więc ona to rysowała na komputerze? Magia kurde! Chciałabym zobaczyć jej rysunki ":)

      Usuń
    2. Sama rysuję mangę lub mieszam style. Na komputerze trudniej się rysuje tak samo na telefonie (sama wiem). Narysowałam taką samą dłoń jak Twoja i wygląda lepiej :') Głowa Twojej postaci wygląda tak samo jak od Emilki.

      Usuń
    3. Również rysuję mangę. Black Lady, jak na początki no to ładnie. Radzę Ci, popatrzeć na YouTube parę poradników. Wtedy będą Ci ładnie i szybko wychodzić. Radzę również, popatrzeć na jakąś postać z rzeczywistości i narysować ją w stylu mangi. :) Bardzo fajne ćwwiczenie.
      /Daj Mi Marsa

      Usuń
  3. Ona sobie podobno wypycha stanik czymś żeby wyglądały na większe xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, Black... Ten komentarz OSTATNI RAZ PRZEZNACZAM NA CIEBIE, gdyż szkoda mi strzępić palców. :'> Chcesz się bawić? To idź do dzieci z parku (Btw; nic do nich nie mam)... Próbujesz się wybić na swojej głupocie? No to gratulacje! Na pewno daleko zajdziesz!

    Szczerze mówiąc, robisz się już nudna. No bo ile można pisać, do tak tępej osoby jak Ty??? My Ci subów zazdrościmy? Ha, śmieszna jesteś! Jedyną zazdrosną osobą w tym gronie, jesteś TY. Kto zazdrości prac Kitsune i Emilki?

    Jeśli chodzi o tą rękę... Dostałam raka oczu. Wydaje Ci się, że jak na szkic jest nieźle? Hahaha, mój CZTEROLETNI bratanek narysowałby lepiej, i to dosłownie... Chcesz dalej w to brnąć, proszę bardzo! Tylko współczuję Tobie, że wcześniej Ci rodzice nie pomogli. Skoro Cię to nie interesuje, to po chuja odpisujesz na te wszystkie komentarze?? Na mój też możesz odpisać, pośmiejemy się razem z pewnej Czarnej Damy (hihih). /On jest mój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strzępić palców? Haha *zawał* To niech narysuje lepiej i niech przebije Emilkę, która rysuje parówki ;*

      Usuń
    2. Parówki? Hahahah, widziałaś podbródki swoich postaci? Śmiech na sali :'DD

      Usuń
    3. Szkoda, że ta sala jest pusta, ehh xD Taki styl złotko. W sztuce nie ma jednego stylu rysowania, ale niektórzy niewiedzą ;c

      Usuń
  5. Wg mnie rysuneczki ładne, ale wyglądają jak kalka
    wyglądają jak przerysowane prosto z gry, szkoda że nie bardziej w swoim stylu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja pisałam, że są brzydkie? Hah. ,,Black lady nie możesz wyrażać własnej opinii, ty zua!''

      Usuń
  6. Droga Black Lady ...
    Lecz się na nogi, bo na głowę już za późno! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Black lady to dziewczyna, ktora jest zapatrzona w siebie trzyma swojej racji a jej nie posiada.Doczepila sie kitsune-graficzki, na dobra sprawe mozna powiedziec, ze nie kazdemu musi sie podobac tworczosc kitsune.Black bitch* 8* skomentowała kitsune prace ponizajac jej prace i za razem nia sama.Komentujac, ze wlosy wygladaja jak siano, no ok mi to nie przypomina siana, ale no spoko dziewczyna na oczy siana nie widziala, wybaczmy jej to.Nosy smieszne, nie wiem jak wygladaja smieszne nosy xD nos jest normalny.Nie wiem jak bluzka moze byc mokra w grafice kitsune skoro sa tam cienie i poza tym na moje, dziewczyna rowniez nie widziala mokrej koszulki... Dobrze czarna kobitko, ze ty robisz zajebiste prace, pogratulowac tak zajebiscie zlamanych iście palcow.Prace skopiowane mozna powiedziec od Emilki, ktora zreszta obrazala.Dziewczyno zastanow sie czy ma sens byc taka idiotka? Moze popracuj nad soba i swoja psychika bo wyladujesz na dnie.Co do subow, czego mam Ci pozazdroscic? Dobijanych subow czy zajebiscie zalosne teledyski z twoim glosem? Petolaudzie chcialas dopiec, osobicie nie przyjaznie sie z Anastazja, ale mialam z nia nia do czynienia.Poznalam ja z dobrej strony i bede trzymac jej racji.Dziewczyno czy ty myslisz, ze uwierzymy Ci w dowody na Petolaude, skoro rownie dobrze Ana* tego (moze) nie zrobila.Nie jest potwierdzone, ze ona sie z kogos wysmiewala.Zreszta nie ukrywajmy, ze nawet moja osoba w dawnych czasach na awatarii lubiala pokrecic beke.Mam wrazenie, ze awataria spada w dno, dramy, hipokryzja i etc.Niedlugo nie bedzie chcialo wchodzic mi sie w ta gre z powodu dram spamow i wszelakich udowadniania racji.Zajmijmy sie awataria na fb, nie maja zadnych krolest spamow i etc.Klotnia za klotnia, nie mozemy zyc w zgodzie? Ludzie ja nie kieruje tez tylko tej wiadomosci do black lady, ale do niektorych osob.Co Wam szkodzi pogodzic sie, przeprosic sie? Klotnie sie szybko zaczynaja, ale i tak sie skoncza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dobre sobie. Plotkara udaję taką super blogerke i tylko mówi ile ma fejmu, a ty piszesz, że jestem zapatrzona w siebie xD

      Usuń
  8. Hejterze jestem ciekawa co masz do powiedzenia na temat tego bloga : https://sens-awatarii.blogspot.com/. Zrobisz o nim post ?

    OdpowiedzUsuń
  9. ...
    /Hejter Hejtera

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieci moje drogie, zapoznajcie się ze słowem krytyka i nie spinajcie dupki o byle pierdołę. Mam własny styl bez paroowkowy i on się różni od realnego więc proszę się nie wypowiadać na temat wam nie znany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń