Nowa drama!

Siema!
Dzisiaj przybywam do was z nowym postem. Wiem, że nie było ich dosyć długo. Postanowiłem, że nie będę nic na siłę pisać. Ale raczej to was nie interesuje.
Zacznijmy od początku, czyli o dramy pod szóstą częścią Models na Lemurku.
Lemur został oskarżony o oszustwo. Ludzie mówią, że cała zabawa została ustawiona. Jednak Weroniczka nadal trzyma się swojego i twierdzi, że nie. Więc dlaczego odpadł Murad, a nie Ewcia? No oczywiście! Ewcia to wielki fejm i psiapsiółeczka Lemurzycy, a jakby odpadła to by się obraziła. :((
Z jednego komentarza narodziła się wielka afera.
W obronie stanęły - Żniwiarka, a także Kinga. Żniwiarka nawet w odwecie napisała posta, z którym w 100% się zgadzam.
Następnie Lemur napisał posta, w którym dostrzegłem dużo sarkazmu i chamstwa.
Kliknij na zdjęcie, aby przejść do posta.
No nieźle, nawet widać że post był pisany na szybko i z nienawiści do czytelników.
A liczba komentarzy? Na chwilę obecną aż 109! Ale większość to hejty i teksty z teledysku SexMasterki (komentarze pod teledyskiem). Narodziło się także stowarzyszenie DRUŻYNA PIERŚCIENIA, SZLACHTA, PLEBS, JULIUSZ SŁOWACKI. No nieźle! Ciekawie się zapowiada. Osobiście ja jestem tzw. taktyczną kropką - obserwuję całe zajście. Ale komentarz też się przyda.
Chodzą też słuchy, że Lemurek i jej przyjaciele mają odejść z Awatarii (a mimo tego nadal są dostępni xD). Wyzywają wszyskich od plebsu i ciemnogrodu. Czy tak powinien się zachować prawdziwy bloger? No cóż, chyba nie. :') Wszystkich komentarzy raczej  hejtować i krytykować nie będę, bo nie mam na to zbyt czasu i bym was zanudził... xD
Mi osobiście podobają się rymy, zwłaszcza ten pierwszy w najnowszym poście na LA. A wam?

Hejter


9 komentarzy:

  1. Hejter, ale ty niedojebany, Dawid dał zdjęcie z dowodem na nabijanie głosów w komach LA. Żałosne, haha i co? Gówno, trzeba było wierzyć, że jej nabijały srułtaneczki. Zobacz, pizdulcu i uwierz, A NIE PIERDOLISZ BEZ SENSU I NIC NIEWIEDZĄC. :-) ~komentator

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On napisał posta zanim pojawiły się na LA dowody ;)

      Usuń
    2. Ojejku, znalazła się broniąca. Czy to coś zmienia? Nie. Mógł pomyśleć, bo debilnie i obrzydliwie pisze o innych jak nic nie wie. N I C. Ohhh, tylko się nie zesrajcie. ;-) ~komentatorrazydwa

      Usuń
  2. Masz sporo racji, ale nie przeklinaj tak ok? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze w ogole to LA ma byc dzis zamkniete podobno, czy cos. Dla mnie szkoda, ze sie tak stanie.

      Usuń
    2. Ten kom 8 59 i 8 57 to ja, ta sama osoba.

      Usuń
    3. Aha, lol. I kto tu by sprawdzał.

      Usuń
    4. Mi zabronil a sam przeklina xD Ahh, te dzieci xD

      Usuń