Hejterzy Awatarii - dlaczego usunąłem bloga? Co sie ze mną działo? Co dalej?

Po poście pożegnalnym od Dawida z RA usunąłem bloga HA. Większość stwierdziła, że głównym powodem był ostry pocisk od Dawida. Jednak nie, miałem inny powód do usunięcia tego bloga.

Po pierwsze - nie miałem czasu, w moim życiu zaszło wiele zmian, nowy dom, zepsuty komp...
Po drugie - odechciało mi się hejtować. Nie wiem dlaczego, ale decyzję o usunięciu bloga podjąłem szybko i bez zastanowienia...
Po trzecie - no cóż, nie było w sumie czego hejtować. To co miałem to zrobiłem, poniosłem wygraną, a zarazem porażkę... W ogóle nic się nie działo wtedy, natomiast potem (w lipcu) nie miałem dostępu do komputera...

No i powróciłem dwa(?) dni temu, wczoraj pojawił się post o tym, że rzadko będę pisał, ale w sumie są jeszcze wakacje... Dużo czasu na posty, więc poprzednie stwierdzenie niekoniecznie musi być prawdą.
Teraz czas ogłosić o powrocie Hejterów Awatarii. :)

Hejter

21 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wracasz 💝 Brakowało mi tych graficznych porównań :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog to porażka - zgadzam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasze również perełki ;*

      Usuń
    2. Candy Girl uwierz mi on lepsze pisze posty od Ciebie, czyli twój blog to porażka droga Candy

      Usuń
  3. Największą porażką twoich rodziców było spłodzenie Ciebie, Karolino. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. To blog czy dużą od 7 boleści

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez sens, usuwa bloga, a później go wznawia. Nie wiem, matka ci usunęła, bo dowiedziała się, że obrażasz dzieci w internecie i dostałeś kare?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty ściągasz od KA bo nie masz pomysłów. :*

      Usuń
    2. Matka Ciebie nie kocha (do szkoły Awatarii) Do szkoły! To co, że wakacje ale ty to lubią idź nawet w święta.

      Usuń
    3. Szkoła Awatarii = Black Lady usuwająca komentarze.

      Usuń
    4. Gdzie niby błąd ortograficzny?

      Usuń
  6. Black Lady (Szkoła Awatarii) pozwól, że Cię poprawię.
    TWOJE ŻYCIE TO BEZ SENS. USUWASZ KOMENTARZE, BO BOISZ SIĘ PORAŻKI. JEDNYM SŁOWEM - ZAPRASZAMY DO ZAKŁADU PSYCHIATRYCZNEGO.

    OdpowiedzUsuń
  7. *je popcorn* xD Te uczucie kiedy nie wiesz o co chodzi :")

    OdpowiedzUsuń