Wojtuś w akcji, czyli Ciekawa Awataria!

Doszły mnie słuchy, że nasz ministrant założył nowego bloga! Poniżej macie linka. 

Zacznijmy może od wyglądu. No powiem szczerze, że murzynek zrobił całkiem ciekawy nagłówek. Tylko te litery trochę niewidoczne, a poza tym nagłówek jest odrobinę za wąski. Przechodząc dalej w oczy wpada zakładka w pasku bocznym ''O mnie'. Zaraz, zaraz - czy ja tego wcześniej gdzieś nie widziałem???
A... no tak. Oj Wojciechu, Wojciechu - nie ładnie tak od dziewcząt kopiować. Wstyd! A dla niekumatych osoba po lewej to Ewa z MA.  Przejdźmy do najciekawszej części posta, czyli do umiejętności matematycznych naszego bohatera.
Oczywiście formy powitania także zerżnięte od naszej parafii. Grzeszniku! Nieładnie, nieładnie...
''Okres trzystu siedmiu dni blogowania'' - what the fuck?! Człowieku, ile zajęło Ci liczenie tego? A może to przypadkowa liczba, aby wzbudzić nasze współczucie Twojego zmarnowanego czasu przed kompem?
''Kilkuset dniach'' - uuu, ostro. To chyba było jeszcze wtedy, gdy SexMasterka nie wydała kultowego teledysku Poka Sowę. :)
''Siedem tysięcy trzysta sześćdziesiąt osiem godzin'' - czy tylko ja mam uczucie, że on to pisze dlatego aby post był długi? Czy nie można tego było zastąpić liczbą 7 368, albo najlepiej w ogóle nie pisać takich głupot? A kogo to obchodzi?!
''Nauczyło mnie czegoś, co niektórych uczy zaledwie w siedemset czterdzieści cztery godziny'' - skąd ty to wiesz? Nie rozumiem Cię, ty jesteś jakimś Wróżbitą Wojciechem? Siedemset czterdzieści cztery godziny to ty spędzasz zapewne przed komputerem podobnie jak Black Lady, ale ona chyba dłużej. xD 
Mam pytanie - co to znaczy ''szpecjal''? Wojciech także dobrze nadaje się do roli kucharza, gdyż słowa wrzuca na talerz niczym niedoświadczony pracownik kuchni. O japier#le! Jak POST może nam smakować?! No rozumiem, że to jest jakaś tam metafora, ale bez przesady! 
A teraz moja opinia!
Wojtuś, jeżeli udawałeś administrację zamkniętego już bloga Renesans Awatarii - nie wyszło Ci. Nie lepiej było napisać posta zwięźle i krótko? Po cholere zanudzasz czytelników, tym tylko ich zniechęcasz! A te liczby... je mogłeś już sobie odpuścić. XD
Teraz przyszedł czas na dostosowanie bloga, zapraszam do głosowania.

Hejter




48 komentarzy:

  1. No i ta zakładka "Administracja bloga" kompletnie zerżnięta z RA. Powodzenia Wojtuś, cała administracja Renesansu trzyma za ciebie kciuki 💖 (wyczuj sarkazm)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jest zerżnięte informacje?

      Usuń
    2. Wszystko? Jakbyś postawił obok screeny zakladki informacje z RA i screen z twojego bloga to byś wiedział ;)

      Usuń
    3. Ohh, zdjęcie - podstawa. Informacje też podstawowe. Ehh, powiedz dokładniej.

      Usuń
    4. Chcesz dokładniej? Proszę Cię bardzo:

      ZAKŁADKA NA RA:

      Dominik - administrator bloga, grafik, główny redaktor
      Nick w grze: Stiles
      Wiek: 16 lat
      Data urodzenia: 20 maja
      Jest na blogu od: 1 września 2015 r.
      Zainteresowania: gra w koszykówkę, czytanie książek, pisanie opowiadań/książek, biologia
      Kilka słów o mnie: [...]

      NO TO TERAZ U CIEBIE:

      Wojtek - administrator bloga, grafik, główny redaktor
      Nick w grze: Skandalista
      Wiek: 12 lat
      Data urodzenia: 29 lipca
      Jest na blogu od: 12 sierpnia 2017 r.
      Zainteresowania: informatyka, matematyka, sport, blogowanie

      Wszystko, co jest pogrubione jest zerżnięte od A do Z. Ba, nawet w tej samej kolejności i nawet przyznałeś sobie te same tytuły, co my nadaliśmy Dominikowi.
      To, że czytałeś RA i to, że blog jest nieaktywny nie znaczy, żebyś sobie brał z niego co chcesz.
      Twój blog to kolaż - z tego bloga sobie pożyczę treść zakładki, ooo a z tego bloga wezmę panel boczny opisujący autora bloga.

      No i jeszcze chciałbym się odnieść do fragmentu Twojego posta:
      Okres trzystu siedmiu dni blogowania, choć nie wiem czy można było to nazwać blogowaniem (...) - masz rację. Ty nigdy nie byłeś blogerem, nie jesteś i nie będziesz, bo Twoje pomysły powstały na bazie pomysłów innych osób.
      Skopiowałeś i taka jest prawda, niezależnie od tego, co będziesz tu pisał i jak będziesz się bronił, aby ocalić resztki swojego honoru, jeśli go w ogóle jeszcze masz. Wstyd mi za takich ludzi.

      BEZ ODBIORU.

      Usuń
    5. A i zapomniałbym o tym, że nie opublikowałeś mojego komentarza dotyczącego tej zakładki. Piszesz, że Okres trzystu siedmiu dni blogowania (...) nauczył mnie wielu rzeczy, których nie potrafiłem rok wcześniej.. Tak? Bo nikt jakoś tego w Tobie nie widzi. Nadal jesteś zadufanym dzieciakiem, który żyje w krainie, gdzie ciągle świeci słoneczko, jest piękna tęcza, a różnokolorowe motylki siadają na Twoim ramieniu pośród pięknej, zielonej łąki. Ale nie. Tak nie jest.
      Jak dla mnie możesz sobie usuwać te komentarze, ale prawda jest jedna i nie będę jej pisać, bo każdy ją doskonale zna i każdy wyrobił sobie zdanie na Twój temat.
      P.S. Jak tam challenge w zaliczaniu dziewczyn? Którą z kolei była Auriana? :)

      TYM RAZEM OSTATECZNIE BEZ ODBIORU.

      Usuń
    6. Żal mi Cię, Wojtek -.- Lepiej zamknij bloga i nigdy nie wracaj, bo tylko się komprominutesz.
      /Kinga

      Usuń
    7. A jeszcze nawiązując do Twojego pierwszego posta na CA - myślałam, że padnę ze śmiechu, czytając Twoją piękną polszczyznę. Tylko szkoda, że coś nie pykło. Miał być niezły szpan, a wyszła totalna klęska ;)
      /Kinga

      Usuń
    8. Oj, kiedy zakładałem CA nie wzorowałem się na żadnym blogu. A nawet jeśli są takie informacje to powinny one być na każdym blogu. Dziewczyny z HA mają jeszcze bardziej podobniejszą zakładkę do Was. Dobra, w takim razie powiedz mi co mam zmienić na blogu? A i co do komentarza chciałbym, a nawet bardzo go ujrzeć tylko, że żadna wiadomość nie przyszłą do mnie na pocztę :').

      Usuń
    9. A, gdyby co nie odpisywałem, bo byłem z przyjaciółką i myślałem wtedy o czym innym, a nie o blogu.

      Usuń
    10. Wojtek, informację o redaktorach, możemy się dowiedzieć w zakładce - administracja. Po drugie, takie informacje, właśnie wpadła Ewa z MA. I nie kłam, że żadna wiadomość, do Ciebie nie przyszła, bo właśnie mój komentarz nie został opublikowany.'#TeamDawid #TeamRA :)

      Usuń
    11. Mudzyn mudzyn mudzyn :(( Skończ się kompromitować Dawid czy jak mu tam XD zgasił cię kilkukrotnie a ty się nie możesz z tym pogodzić :( XDDDD i takie dwie dobre rady:
      1. Zmień nick na awie na mudzyn xD
      2. Zaloz bloga awataria według mudzyna xD

      Usuń
    12. Ty już przestań z tym "mudzynem". W ogóle mnie nie zgasił =D.

      Usuń
    13. Kinga: kompromitujesz *. Ja poprawiam Ciebie, a ty poprawiasz mnie.

      Usuń
    14. Oj, Wojtusiu. Niezmiernie przepraszam. To tylko literówka i to zrobiona nieświadomie, bo pisałam na telefonie ;)
      /Kinga

      Usuń
    15. Oj, przykro mi. Też niechcący kliknąłem spację, bo pisałem szybko i zapomniałem o dużej literze :c.

      Usuń
    16. To pisz wolniej :) Po co się śpieszyć?
      /Kinga

      Usuń
    17. Nie tracę czasu :). Nie umiem pisać wolno, więcej argumentów?

      Usuń
    18. Jestes mudzynem i się z tym pogodz xD

      Usuń
  2. Jak mogłam się tak pomylić i do sondy w naszej parafii nie rodacy opcji kucharz?! Jaka ze mnie ameba
    ~Siostra Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. I kto to mówi, osoba której nie da się przeliczyć błędów ortograficznych, bo jest ich CIUT za dużo. Widzę, że emocje puściły i przeklina chłopiec, nie ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie on błędy popełnia? Powiedz, pokaż. To chyba mówisz sama o sobie.

      Usuń
    2. Cześć Wojtek! Jak piszesz z anonima to się chociaż kryj.

      Usuń
    3. Black Lady Awataria - za to twoje wpisy nie posiadają żadnego błędu. Na prawdę jestem z ciebie dumny :). Ja z anonima?! Człowieku, nigdy nie pisałem z anonima, a jak pisałem to się podpisałem, nie boję się słów, które pisze. Nie no, brak słów.

      Usuń
    4. Oj, popełnia sporo błędów. Między innymi interpunkcyjnych, stylistycznych i językowych. Jeszcze mało?
      Tak na marginesie dla Wojtusia: naprawdę* i zwroty grzecznościowe piszemy wielką literą :)
      /Kinga

      Usuń
    5. Oh, dzięki za poprawę :). Ale BL też popełnia ich wiele :).

      Usuń
    6. Ta suka Black Lady mówi o hejterze a nie o tobie popierdolony Wojtusiu

      Usuń
    7. Aaa, napisała trochę niezrozumiale.

      Usuń
    8. Wojtusiu, jakoś inni mnie zrozumieli,magia. Tak, owszem w liście piszę się zwroty dużą liter (w ważnych wiadomościach prywatnych chyba też). Suke anonimie to masz w burdelu nie w grze dla dzieci ;) Błędy? Każdy ma, ale bez przesady :")

      Usuń
  4. Hejterze, nie, nie mam zamiaru popisać się tu matematyką, chcę uniknąć tylko powtórzenia, bo gdybym napisał to samo, byście mnie poprawili, że powtarzam słowa. A co do końcówki posta to widać, że twój rozum tego nie rozumie, więcej nie będę się wypowiadał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On to dobrze rozumie, ty jesteś psychiczny.

      Usuń
    2. I tak nie unikasz powtórzeń, więc nie pieprz głupot. Na siłę próbujesz stać się wielkim blogerem, który pięknie pisze i dorównać redaktorom RA, ale coś Ci nie wychodzi :( Bardzo smutne.
      /Kinga

      Usuń
    3. Oj, nigdy nie chciałem im dorównać. To Ci się nie udało :(.

      Usuń
    4. Takiego kitu nie możesz mi wcisnąć, kochanie :)
      /Kinga

      Usuń
    5. Oj, to nie żaden kit ;).

      Usuń
    6. Tak tak mudzyn xD no pewnie wcale nie chcesz dorównać tym z RA xD Wcale... Widać że starasz się pisac w podobny sposób ale coś ci nie pyklo. Mudzyn wiesz co by było najlepiej? Jakbyś (nie wiem jak się pisze bo nie umiem pisać xD) założył bloga Awataria Według Mudzyna to by było najs (tak jak bizony xD [jak to napisał pewien koleś z blogi awy] xD) albo Awataria Oczami Mudzyna albo Awataria z Mudzynami czy tam z mudzynem albo weź zmień nazwę na awie na mudzyn a nie na jakiegoś skandalistę pewnie nie wiesz nawet co to znaczy xD

      Usuń
  5. Na cholerę dalej w to brniesz?
    Dowody same mówią przeciw Tobie. Próbujesz się bronić, ale nie masz nawet jak. Życie to nie bajka. Nie jesteś pięcioletnim dzieckiem, które nie wie co jest złe, a co dobre. Próbujesz stać się kimś wielkim, ale Ci się to nie udaje, a przy tym robisz z siebie jeszcze większego wroga. O Twoim zachowaniu już nie będę pisać (nie chce mi się). Gdybyś się od razu przyznał do swoich błędów...
    //Dasvidaniya
    P.S. Piszę to już szósty raz, więc przepraszam za wszystkie błędy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wojtusiu, kozak w necie, pizda w świecie. :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mięczak, a nie jakaś piz**. Dziwne masz myśi :').

      Usuń
    2. Hahahahahah, tyle, że to nie myśli... Są różne formy wyrazów. :'))

      Usuń
    3. Dobra mudzyn zamknij się już :( xD

      Usuń
  7. Hej Wojteczku usiądź na stołeczku ;>

    OdpowiedzUsuń