Kilka słów o Black Lady.

Cześć.
Na początku chciałbym tylko przekazać ci Black Lady, że ten post to nie komentarz i niestety, ale nie będziesz mogła go usunąć. Post zostanie podzielony na kilka części.

Osobnik znany wam jako Black Lady to psująca sobie reputację dziewucha. Dodaje na swojego bloga zdjęcia na których się tnie, na szczęście usprawiedliwia je "przeróbką w Gimpie".
Jest to osobnik bardzo z siebie dumny, dumny przede wszystkim z tego że poniża inne osoby.

Pod lupą sprawa Petaloudy. Niedawno na kanale nabijacza subów - Black Lady pojawił się film. Był to wywiad z niejakim lewym kontem Black Lady - Franciszkiem na temat powyżej wspomnianej osoby. Oczywiście nie obyło się bez usuwania komentarzy w wykonaniu dobrze znanej nam Black Lady. Większość komentarzy należy do owej osoby.

Była już sultanka Sah znalazła się w skandalicznym poście na blogu takim jak Lemurek Awataria (usuwam go z mojej listy). Mnie osobiście post się podobał.

Jak wiecie szanowna pani Black skacze do gardeł nawet takim sławom jak Emily, Petalouda, Lemurek, a także Dawid lub Dominik. Nie jest osobą lubianą. Uznawana jest także za chorą umysłowo. Tak, ja osobiście poprzednie stwierdzenie uznaje za prawdę.

Ostatnio powstał blog - Szkoła Awatarii, pomysł został podobno zerżnięty z bloga Kościół Awatarii. Mamy odpowiednie dowody na to, że blog należy do Black Lady. Tymi dowodami jest...
USUWANIE KOMENTARZY! Bo któż inny jak nie Black Lady w ostatnim czasie zbytnio używa opcji "Usuń"? :)

Obronną ręką - EmiRuda nie umie czytać (post dostępny na blogu Black Lady). Wypowiem się na ten temat tak...
Pewnego dnia dziewczynka - Czarna Pani nie miała pomysłu na posta. Postanowiła napisać posta o tym że Emi nie potrafi czytać. Udostępniła także bez jej zgody ich prywatną rozmowę, a następnie usuwała komentarze - nie tylko te moje! Tym gestem wyjaśniła nam swe tchórzostwo. Mam także dowody, ale udostępnienie ich nastąpi w następnych postach.

Słownik Black Lady na czasie.
Zacznijmy od tego, że Black najpierw komentuje a potem korzysta ze słownika, co nie ma najmniejszego sensu. Pojęcie plotka? Dobrze, że chociaż potrafisz się obsługiwać słownikiem...
Teraz słowo hejt. Oh... Kocham to słowo! <3
Zacznijmy może od tego, że ja nie obrażam ludzi dla mojej przyjemności. Wyrażam tylko bardzo krytyczną opinię zachodząc pod hejt. W sumie twój blog jest hejtem, dlatego w ostatnim poście tylko potwierdziłaś to dodając regułkę hejtu. Obrażasz ludzi, zamiast pisać o czymś sensownym. Mój blog to coś innego, tutaj sama nazwa o tym wskazuje. Kolejny punkt - wyżywanie się na kimś. O nie, jeżeli myślisz że ja to robię to spójrz lepiej na siebie. ;)
Ja mówię tylko całą prawdę o tobie.
Podchodzimy do punktu kulminacyjnego - zazdrość. A czego ja ci mam zazdrościć? Twoich umiejętności ośmieszania samej siebie? A może umiejętności usuwania komentarzy? Albo, albo umiejętności nabijania sobie subskrybentów całymi dniami i grzaniem dupy na stołku przed komputerem? O nie, to ja chyba podziękuję. XD

Ej, ty! To nie wszystko, wiem że czujesz się upokorzona ale sama sobie na to zasłużyłaś!!! Przykre, co? Wiesz teraz ostateczny morał. :)

Morał przeznaczony dla Black Lady.
"Poczułaś to? Więc już wiesz jak czują się osoby, o których napisałaś na swoim blogu i nagrałaś filmy". Lepiej odejdź, bo ci nie odpuszczę. Wiesz? Ja nie mam sumienia. ;)

Hejter

28 komentarzy:

  1. Ona i słownik 😂 Pewnie wygooglowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona ma imię. Wiesz, słownik jest też w internecie, więc jeden pies :)

      Usuń
    2. no racja blacklady pies to ty

      Usuń
    3. Zawsze chciałam być psem, niestety jestem tylko człowiekiem ;c

      Usuń
  2. Mam dowod ze ona mojego komentarza w ogole nie opublikowala ;) oczywiscie komentarz hejtujacy ,ale jeden czort ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie siedzi może 24 godziny na komputerze.

      Usuń
    2. Ale wtedy publikuje później a nie w ogóle :P

      Usuń
    3. A no nie siedzę 24 h na dobę, szczególnie gdy musiałam dokopywac się przez ten spam który narobilo kilka osób ;)

      Usuń
  3. Usuwałam komentarze pt,, Suka'' które nie są mi potrzebne, to jest raz. Dwa, to, że nie siedzę 24 h na dobę i powiadomienia o komentarzach mi się po prostu nie pojawiają. A zrobiłam to dla tego, gdyż był spam, albo komentarz ,,xd'' (który jak dla mnie sensu nie ma). Widać ty siedzisz 24 godziny na dobę, bo jak cie wzywają to na spam masz czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie publikujesz ŻADNYCH komentarzy, które są krytykami.
      EGOISTKO.

      Usuń
    2. Black Lady usuwa komentarze, które hejtują jej (gówniany) blog xD Mój usunęła, bo zwróciłam jej uwagę, że napisała "papieża" przez "rz" xD
      ~Bóbr 666

      Usuń
    3. Black Lady nie kłam nie było żadnych komentarzy typu "xd" bo nikt nie czyta ciebie i twojego bloga szkoda

      Usuń
    4. Opublikowalam już.


      Te xd też publikować? XD

      Usuń
    5. Bo ja tego nie usuwam, tylko akceptuje. I teraz czekam na twoją minę kiedy zobaczysz, że to opublikowalam xDD

      Usuń
  4. Następne to jest to, że w poście był znak zapytania i myślę gdybyś przeczytał ten post od początku zrozumiał byś pewne mankamenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumacz się, cała prawda jest w poście hejtera. :*

      Usuń
    2. Idź do spowiedzi lepiej. Polecam w kościele. ^^

      Usuń
    3. Wystarczy mi chodzenia do spowiedzi, chociaż niektórym za szerzenie nienawiści by się przydało ;) Tylko ja wiem jaka jest prawda.

      Usuń
  5. (komentarz dotyczy posta Black Lady "Czy EmiRuda nie umie czytac?) Napisze bo też tu bo pewnie nie opublikuj. Black Lady nie masz racji. Twoje posty nie mają sensu, od kad zaczęłaś obrażać ludzi. Wcześniej Cię lubiłam, ale po tym poście... Chyba już tu nie będę zaglądać. ;)
    Emilia pokazała mi całą rozmowę, a nie jej urywek i stwierdziłam na tej podstawie że to była manipulacja. Ty to zrobiłaś specjalnie i oczywiście wycięłaś waszą prywatną rozmowę. A wiesz, że bez zgody drugiej osoby to karalne? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Cię za tego posta <3
    Black Lady wymądrza się i jest mega napuszona, a jak ktoś jej zwróci jedynie LEKKO uwagę w komentarzu, to błyskawicznie go usuwa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekko? Napisala osoba która obraża mnie tylko dlatego, że byłam z Valide :")

      Usuń
  8. Ewidentie BL i Candy założyły sobie bloga do usuwania komentarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie usunelam, ale jak chcesz mogę dac komentarz o treści ,,suka" który mnie nie interesuje i mnie nie dotyczy

      Usuń