Candy Girl zachwala własnego bloga?!

Ostatnio przeglądałem bloga Cukierkowa Awataria. Zajrzałem do chatu i co ujrzałem?!
Candy Girl znana jako Karolina zachwala własnego bloga! Jaki jest tego dowód?! Czas w jakim odpisała na poniższą wiadomość! 16:14, bo taka godzina wtedy wybiła. Czy to nie jest trochę podejrzane? Dla mnie tak, ponieważ wszystkie wiadomości jakie napiszę ja lub inny czytelnik zostają natychmiastowo usuwane! Karolina tchórzy i nie chce, aby imię jej bloga jeszcze bardziej się zniszczyło?! Chyba tak! Takiej egoistki jeszcze nie poznałem, a wy?!
Kolejną rzeczą jest sonda jaka pojawiła się na jej blogu. Sam post, zdania które napisała Candy Girl są odstraszające. Nadużywanie emotikon, brak znaków polskich. Zerknijcie tylko na tą piękną sondę! Ile hejterów, dziękujemy że jesteście z nami! ;)
Ostatnią częścią jest kolejny jej post i wyzywanie naszego bloga! O nie, to mogłaś sobie darować. Blogerowi nie wypada używać przekleństw, zgodzicie się ze mną? Mogłaś napisać coś innego, no na przykład ''zdjęcie z tego hejterskiego bloga''. O tak! To pasowałoby idealnie. 

Hejter

23 komentarze:

  1. Karolinka z CA myśli, że jak usunie komentarze/wiadomości to będzie idealna... Otóż nie. Karolinka z Cyckowej Awatarii to podróbka podróbki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah, śmiech na sali normalnie. Ta CandyGirl jest żałosna.
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo������
      Nagrywa jeszcze zalosne filmy

      Usuń
  3. . ~znak, że tu byłam i obserwuję dalsze losy tego bloga >.>
    ~Zielona

    OdpowiedzUsuń
  4. PO PIERWSZE JA NIE MOGE PISAC POLSKICH ZNAKOW TAK ? A PO DRUGIE MAM CIAGLE OTWARTEGO BLOGA W INNEJ KARCIE I JAK KTOS COS NAPISZE TO JEST TAKI DZWIEK I ODRAZU ODPISUJE DANEJ OSOBIE ;) A TAK WGL PO CO MIALABYM OCENIAC WLASNEGO BLOGA ? /Candy Girl

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahaahah Candy to jest żałosne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze bardzo http://cukierkowaawatariawgcandy.blogspot.com/2017/05/hejter-nie-ma-racji-1.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczcie to i sie przekonamy kto tu ma racje ;)

      Usuń
    2. Hejter ma rację xdd

      Usuń
    3. Hejter ma rację. A ty naprawdę żałosna jesteś :'C.

      Usuń
    4. W tej sytuacji, hejter ma rację.

      Usuń
    5. Dobrze jesli mi nie wierzycie , ze to nie ja to prosze bardzo wasz wybor , ale ja wiem swoje ;)

      Usuń
    6. Wiesz swoje, ale takie "swoje złe".

      Usuń
    7. Jesli nie wierzysz to polecam zobaczyc u mnie najnowszego posta tam sa dowody na to ze to nie ja ;-;

      Usuń
    8. to nie są żadne dowody hehe,to są urojenia twoje ,ktore nie trzymaja sie kupy.

      Usuń
    9. Widziałem tego fałszywego posta...

      Usuń
  7. Hejter ma rację. To strasznie dziwne, że akurat kilka sekund po opublikowaniu tej zapiski na chacie odpisałaś. Resztę komentarzy usuwasz :') Chcesz pokazać jaki to Twój blog jest idealny. Możesz pisać swoje dowody, różne komentarze jednak to nie usunie osób które są źle nastawione na CA. Twoje posty wyglądają jak notatnik rozpuszczonej dziesięciolatki. Tyle emotikon? Na DA jeden post miał 24 emotki gdzie niektórzy blogerzy dodają ich tyle na miesiąc. Nie powinnaś pisać skrótów np:. Wg, Cb, Mn... Wchodząc na Twojego bloga dostaję cukrzycy. Tyle serc i różu. Zbędne duperele typu to nagranie kotka u góry. Szczerze mówiąc to jesteś żałosna. Nie odróżniasz opinii czytelnika od hejtu. Rozumiem twoją złość, jednak nie ma podstawy aby HA nazywać Je*anym blogiem. Anonimowy ma rację. To nie są dowody. Dowodem mogłabyś nazwać to że byś odpisała za godzinę. Jednak to, że wytniesz kawałek posta, podkreślisz fragment w programie Paint i napiszesz co o tym myślisz to nie jest żadną obrona. Blog bardzo ciekawy, czekam na kolejne posty. Pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń