Projekt Sralide i ortografia Juleczki, czyli Dzisiejsza Awataria

Ortografia, interpunkcja i składnia tam leżą. Posty nie są estetyczne, napisane gównianie. Nagłówek, fatalny. Wygląd bloga odstraszający. Kogo mam na myśli? Tak, zgadliście! Dzisiejsza Awataria. Jeden z najgorszych blogów ostatnich sezonów. 
Dzisiaj zajmiemy się jednym z wielu badziewnych postów. Dokładniej tym, który tyczy się projektów naszej krulofej SRALIDE SUTAN! Ah, krulofa awatari. 
Julia - jedna z administratorek prowadzi równie nudną serię - Ocenianie projektów. Pokazuje tam różne sukieneczki stworzone przez naszą sułtaneczkę. Ocenimy jej posta!
Już na dzień dobry odstraszający kolor tła i ohydna czcionka, bez znaków polskich. ''Chciała bym'' - to się chyba pisze łącznie, ale nie wiem może sam nie znam języka polskiego? ''Ocenicie?'' - ależ oczywiście, że to zrobimy!
Ups! Ktoś tu nie umie obsługiwać się opcją ''podpis''. Poza tym najpierw piszesz tekstem wyjustowanym, a potem wyśrodkowanym? Aha, okej? A to zdjęcie? Nie dało się zrobić wyraźniejszego?
Najwyraźniej dziewczyna boi się naszej wielkiej królowej i nie potrafi krytykować jej wielkich arcydzieł, więc zrobię to ja. Sukienka źle narysowana i pocieniowana, brzydki kolor, pasek wygląda jakby był w nią wszyty, krzywy dekolt, dziwaczna opaska na głowę. Jednym słowem badziew, robiony w 5 minut.  Daje mocne 2/10.
Tutaj natomiast żółte siuśki. Nie ma co tego komentować nawet - krzywe, brzydkie. Ocena to 1/10. ''Żółty kolor sukienki jest tak jakby wiosenny :)'' - wiosna i kolor żółty? No, okej...
''Łądnie'' - w ogóle takie słowo istnieje? Jeżeli tak, to powiedzcie co oznacza. Oczywiście, że wypowiem się na ten temat krótko i zwięźle pod Twoim postem Julio.

A teraz coś z innej beczki. Otóż anonimowi się pode mnie podszywają, dlatego też założyłem własne konto Google, z którego będę pisał. Ponadto założyłem także kanał na YouTube.
MÓJ KANAŁ
Na życzenie anonimowego hejtera napiszę już niebawem post o wspaniałym blogu Kochamy Cię Awatario.
Hejter

21 komentarzy:

  1. Czekam na więcej :D Jak myślisz Lemurek napisze o tobie i twoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. XD w sumie nic do tego bloga nie mam i tak dalej xD tylko ty tam wspomniałeś, że ta Julka boi się tej "królowej" i ocenia jej projekty pozytywnie xd a przecież to też wygląda jak ty byś się bał xD no bo piszesz pod anonimem xD /Kacper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisać anonimowo to ja mam prawo, na tym polega praca hejtera.

      Usuń
    2. "PRACA" ? Serio ? W takiej pracy to wiele w zyciu nie osiagniesz :*
      /Candy Girl

      Usuń
    3. Ty Candy z swoim blogiem też

      Usuń
    4. Bo nie musi CANDY :*

      Usuń
  3. Fajny blog! Jest dla mnie inspiracją! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu Poncia,zajrzalam na twojego bloga dzisiaj i co o nim sądze?Nie,no spoko,prowadz taki content z drugiej strony sporzjmy na oko hejtera,daje nam opinie czyli w jego zalozeniu krytyke z ,ktorej mozemy skorzystac!Skorzystac?Tak.Ponieważ Hejter po czesci uświadamia nam co mozemy zmienić w naszym blogu np.w przypadku Candy nadużywamy emotek,moją opinie znacie,a ja nie bede czepiać się Hejtera niech tworzy sobie content jaki uważa i z drugiej strony nie mam nic do Ciebie./Pozdr Poncia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku myślałem, że blog nie będzie fajny, trochę się myliłem. Ładny styl pisma i wgl. Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny styl pisma? Hejterze, na Twoim miejscu uznałbym to za krytykę, bo Wojtek nie ma ani krzty pojęcia na ten temat, co widać po jego postach. ;)

      /Szczery

      Usuń
  7. Współczuje klawiaturze Julki. Zapewne właśnie umiera. A tak pozatym to ide się zabić. R.I.P Ortografia [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję*, idę*, poza tym*. Pozderki.

      Usuń
  8. Mi się projekty podobają ofiar Downa bo piszesz by się tu komuś umieć postawić a może jej się to podobało widać że nie masz ani doświadczenia z artystką skoro nic Ci się tam nie podoba mi na Tomasz to sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń