Gówniany post Ewy, czyli AWP♥

Ostatnio na blogu Awataria Według Przyjaciółek ♥ pojawił się bardzo ciekawy post od Ewy. Dzisiaj właśnie zajmiemy się komentowaniem tego oto posta.
Przedstawia on komiks. Jak to znane jest ze strony blogerów - na początku jak zawsze powitanie. Ewa informuje nas, że stworzyła komiks własnej roboty!!! Nie wiem, czy ja bym taki potrafił zrobić!
Zapoznajmy się ze wspaniałym komiksem! Stworzony został w specjalnym programie graficznym - Paint! Przedstawia zboczoną sytuację, w której Ewa wchodzi ot co do kibelka i pyta się kolesia co robi, tak jakby nie wiedziała. No ja nie wiem, czy ty wchodzisz do kibla w swoim domu, a na klozecie siedzi ktoś z twojej rodziny? Czy nie uważasz, że to trochę dziwne??? Bo ja tak.

- Co ty tam robisz?
- Gówno. 1:0 grasz dalej?

Hejter

43 komentarze:

  1. Zwracam tutaj uwagę na to, że chciałam udać, że jestem za drzwiami, ale ciężko to stwierdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ciężko stwierdzić gdzie stoję*, a to że gówniany; bez przesady.

      Usuń
    2. Gówno! Do roboty! /$tachu

      Usuń
    3. Jones!!! <3

      Usuń
    4. Bo nie którzy myślą o najgorszym...

      Usuń
    5. A niektórzy o najlepszym...

      Usuń
  2. Bardzo ambitna historyjka w tym komiksie. Jestem pod wrażeniem. Aż buty mi spadły z nóg xD
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi aż sandały spadały

      Usuń
    2. Sandały i skarpetki. :3 xD

      Usuń
    3. Gorzej, bo mi majtki zleciały. XD.

      Usuń
    4. WOJTKU KOBYLSKI OSZCZĘDŹ NAM SZCZEGÓŁÓW BO NIE INTERESUJE NAS TWOJA MAŁA GLIZDA MIĘDZY NOGAMI!

      Usuń
    5. A może mnie nie interesuje że komuś sandały spadły itp. ;-;

      Usuń
    6. Kochanie to jest sarkazm 😂

      Usuń
    7. Dlaczego mówisz do mnie po nazwisku, coś Ci to da? Chyba wiem kim jesteś, ale nie będę na razie się wypowiadał.

      Usuń
    8. Gorzej jak ktoś nie ma butów na nogach xD

      Usuń
  3. Wiesz że na nagłówku lemurka zamiast sensacja jest sesnsacja?? :D
    /KtośTamNapewno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I napisała dziękować swoim rodzicielką, haha.

      Usuń
    2. Lemurek jest analfabetką, a z chorych nie zależy się śmiać :(

      Usuń
    3. Tak, masz rację anonimowy czytelniku - z chorych nie należy się śmiać. :/

      Usuń
    4. Aha, wiesz że Weronika nie nazywa się ,,Lemurek'' tylko ,,Plotkara'', a pisze się to dużą literą? Hyh..

      Usuń
  4. O BOŻE JAKI SUPER BLOGGGGG!!111 Czemu wcześniej go nie zobaczyłem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, anonimowy tzn. Hejterze.

      Usuń
    2. Skąd takie przypuszczenia?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. A tak w ogóle to wiesz, że mi chodziło o bloga Hejtera co nie?

      Usuń
  5. Jak nie rozumiesz o co chodzi w tym komiksie to nie komentuj :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My doskonale rozumiemy, o co chodzi. Tylko temat komiksu jest debilny i dziecinny xDD
      /Kinga

      Usuń
    2. Właśnie chodzi o gówno. Co tu więcej pisać?

      Usuń
    3. Nie wiecie :) Bo jakbyscie wiedzieli o co chodzi to nie komentowali byscie :*

      Usuń
    4. Candy, Ty udajesz głupią, czy naprawdę taka jesteś? ;D
      /Kinga

      Usuń
    5. Przecież wiemy, o co chodzi xD Tylko, że komiks jest bez sensu i głupi.
      //Armor

      Usuń
    6. Candy każdy wie o co tu chodzi xD więc sie nie obronisz

      Usuń
    7. Nie wiecie :) Bo jakbyscie wiedzieli o co chodzi to nie komentowali byscie :*- rozwaliłaś mnie 😂 Wyszło jakbyś była niedorozwinięta 😂

      Usuń
    8. Ta jej piękna interpunkcja i ortografia xDD
      /Kinga

      Usuń
    9. Po co mamy na siebie patrzeć? My już się nauczyliśmy podstawowych rzeczy ;) Widać, że Ty nie :*
      /Kinga

      Usuń
    10. Inteligentna osoba zamiast wyśmiewać się z innych, powiedziałaby, o co chodzi w tym komiksie. A więc? Masz niepowtarzalną okazję udowodnić czytelnikom, że twój poziom IQ nie jest poniżej normy.

      /Szczery

      Usuń
    11. Dowiesz sie jesli zobaczysz nastepny post (bedzie niebawem) :*

      Usuń
    12. Przypomina mi ona mojego kuzyna co ma 4 lata XD "Wiem ale nie powiem" XD

      Usuń
  6. Nawet tytuł się zgadza xDD gówniana bo o gównie XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa jest nawet spoko ;p Do niej nic nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bym miała wybierać między Candy a Ewą, wybrałabym Ewę

      Usuń