Powrót Karolinki! Ona słucha SexMasterki!

Po tym jak blog Cukierkowa Awataria został usunięty, anonimowi czytelnicy poinformowali nas o tym, że powstał nowy blog. A do tego jest to blog Karoliny! Dobrze znamy Karolinkę - Candy Girl. Dziewczyno, błagam! Czy ty myślałaś, że jak usuniesz bloga i założysz drugiego to przestaniemy go hejtować? Mylisz się!
Karolinka z Ewcią powracają w stylowych ubraniach skopiowanych z neta! Nawet udało mi się je odnaleźć!
Jak widzicie, stylowy gotowiec w wykonaniu Rosjan. Oczywiście źródło to strona Avatan Plus, lub jak kto woli Grafika Google. Ale oczywiście nasza złodziejka nie podała źródła!
Zajmiemy się teraz ostrym komentarzem, a na końcu hot newsy. Już na wstępie widać straszne błędy ortograficzne, brak polskich znaków. Candy Girl tłumaczy to zepsutą klawiaturą, ale ja w to nie wierzę. I myślę, że wy także. ''Wszyscy go hejtowali z byle powodu'' - zastanów się najpierw co napisałaś. Byle powód? Kopiowanie, to twoim zdaniem byle powód? No, to ja może skopiuję twój nagłówek i sobie go ustawię tutaj? Co ty na to? Albo wiem! Skopiuję wszystkie zdjęcia z twojego profilu! Na pewno będzie to byle powód. 
Ale spójrzcie tylko! Wreszcie zmądrzała, ale oby na pewno? Gdy klikam w serduszko wyskakuje mi błąd! Tak, ja do wszystkiego się przyczepię. 
Karolino, mam do Ciebie pytanie. Bardzo łatwe i proszę o szczerą odpowiedź. Czy ty bynajmniej nie nabijasz sobie wyświetleń (blog powstał wczoraj)? Na prawdę siedzisz na tym blogu 24h na dobę? O ja cie! Skąd masz tyle czasu, ty się lepiej nauką zajmij!!!
Na koniec jak już wspominałem hot newsy! Otóż dowiedziałem się szokujących faktów! Nasza kochana Candy Girl słucha SexMasterki!!! OMG! 
A jeżeli słucha, to oznacza to to samo co ogląda! Mam nadzieję, że Twoja mama się o tym jeszcze nie dowiedziała!!!
Hejter

50 komentarzy:

  1. Jeju juz nawet nie mozna sie posmiac z remixow ? Kto mi zabroni ;-;
    Kazdy moze tg sluchac -.- To dla beki debilu nie znasz sie :")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ogladam jej .-. A poza tym juz sb muzyki nie wolno posluchac ?

      Usuń
    2. A co do wyswietlen to wczoraj wieczorem weszlam i zobaczylam ze jest ich 190 , a dzis tyle to dzieki tobie <3

      Usuń
    3. Jakos jak ja kilkam na serduszko to mi sie pobiera. Ale oczywiscie musisz skalamc ;)
      Dobrze klam sobie ile wlezie i tak mnie to nie obchodzi <33

      Usuń
    4. Ale się bronisz, gdybyś to była ty. A no tak! Winny zawsze się broni!!!

      Usuń
    5. Racja, tak duzo komentarzy jako pierwsza tlumaczac sie. A my co nie jestesmy ludzmi? Myslisz, ze nie znamy ludzkich reakcji. ,,ojej napisze sobie komki z obrona i to caly spam, wytlumacze sie, bo zabolal mnie post". Hihi, a tymi calusami to pocaluj sie w dupe i cipe. ;)

      Usuń
    6. To nie przypadek, ze pierwsze komentarze byly twoje. Powinnas byc w rankingu bardzo glupich, nieumatych, zapatrzonych w siebie i wkurwiajacych dzieciaczkow.

      Usuń
    7. Niekumatych*

      Usuń
    8. Nie przejmuj się dziećmi Candy. Nie mają co robić to obrażają, a jak. Nawet nie czytaj tych głupot!

      Usuń
    9. Dziekuje za wsparcie <3

      Usuń
    10. Jak można trzymać jej strone i ja wspierać!? Kolejny Mateusz który usunie negatywny komentarz, osoba obrażajaca bez powodu a potem twierdzi że to ona poszkodowana bo sie na nia uwzieli i to kłamstwa ze ona coś takiego zrobiła

      Usuń
  2. Hehe już wiem co zrobię 😈 xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Usuneli bloga porazki z awatarii. Stan na 20:17. /Informator

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz o 16 widzialam ze go usuneli geniuszu :")

      Usuń
    2. Na poczatku bylem troche po twojej stronie, ale teraz mnie wkurwilas jebana dziewczynko. Heh zabawne, ze nie do ciebie to pisze. ,,Geniuszu", kto to mowi. Zamknij jadaczke i odczep sie. Moze hejter o tym nie wiedzial. A teraz idz pisac te swoje posciki srosciki, bo czeka cie masa hejtow. Moze zajmij sie okresem dojrzewania albo sie ucz, hmmm? Jestes zalosna. :))

      Usuń
    3. Candy - może on nie siedzi 24h na dobę na komputerze i nie sprawdza co chwilę wszystkich blogów o Awatarii, czy jakiś przypadkiem nie został usunięty? Ty od razu musisz pisać pogardliwe komentarze? Ogarnij się, dzieciaczku.
      /Kinga

      Usuń
  4. Na jej "blogu" i w poście powitalnym było ponad 10 komentarzy. POKASOWAŁA WSZYSTKIE !!! /KtośTamNapewno

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog! Na pewno będę stałą czytelniczką ;)
    Pozdrawiam!
    /Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  6. HEJTERHEJTER HALO POMUSZ MII XD. http://awataria-oczami-lenny-face.blogspot.com/2017/05/simowa-awataria1.html#comment-form zgapiła posta z mojego gównianego bloga
    http://boskaawataria.blogspot.com/2017/02/simowa-awataria-3.html hejter pomóż mi ja jestem słaba w wyzywaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahha dobrze ci tak :")

      Usuń
    2. A dobra wszystko się wyjaśniło, okazało się że nie wiedziała i serie usunęła, a ty Candy idź szukaj lepszych ciętych ripost.

      Usuń
    3. Mój blog mimo bycia gównianym i bycia zawieszonym jest nadal lepszy od twojego :))

      Usuń
    4. Mrs. Tomlinson leć na Awatarię oczami psycholi bo tylko tam miałaś komu komentować. UPS! Ten blog nie istnieje. No to na kanał Mateuszka o MSP :*

      Usuń
    5. Jak się Mateusz nazywa na YT?

      Usuń
    6. Z Mateuszem nigdy nie miałam i nie utrzymywałam kontaktów, jedynie z Olą ;)

      Usuń
    7. xMatts MSP, każdy subskrybent to napalona 10-latka pragnąca VIP-a w tej gównianej grze

      Usuń
    8. Uwaga, Candy zgapiła dość bardzo podobnie serie z mojego bloga, jest temat na posta.

      Usuń
    9. to co napisałam nie miało sensu zbytnio ale ok XD "dość bardzo podobnie" XDD

      Usuń
    10. Przypomne, iz ten blog nie jest twoj.

      Usuń
    11. Blog moj i przyjaciółki * Dzięki za przypomnienie xd

      Usuń
  7. Mogę mieć tylko nadzieję, że blog hejterski nie zamieni się w plotkarskiego. Pilnuj się.

    /Szczery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś pomylił konta google. Ops :')

      Usuń
    2. To czemu hejter odpisał tak jakby w Twoim imieniu?

      Usuń
    3. Hejter hejtera wspiera, nie myśl że autorem posta jest jeden hejter. /HEJTER

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ty? Czego słuchasz, pochwal się!

    OdpowiedzUsuń