Razi w oczy, czyli Awataria W Kolorach Tęczy

W pasku bocznym pojawiło się kilka nowych blogów, jednym z nich jest blog Awataria W Kolorach Tęczy. Dzisiaj właśnie się na nim skupimy. Pierwsze wrażenie było piorunujące, ochydny (edit: ohydny) nagłówek, zje*ana nazwa, straszna czcionka. Poza tym wiele błędów, strasznie nieestetyczne posty, a także czcionka niedopasowana do słów (brak w niej znaków polskich). Dziewczynę możecie bardziej poznać w tym poście: Kliknij tutaj. No przyznam, że jest odważna aby pokazywać swoje słit focie w internecie.
Już sam nagłówek jest odstraszający, to bajeczne tło. A fuj! Nawet nazwy bloga nie ma. 
Przewińcie w dół, a wasze oczy dostaną krwotoku, także nie polecam zbytnio odwiedzać tego ochydnego bloga. W sumie, to nikt go chyba nie odwiedza...
Rada dla tej dziewczyny jest taka: ZMNIEJSZ TĄ CZCIONKE KU*WA!
No i jak wspominałem ochydne tło, ochydne litery, kolor czcionki, brak znaków polskich w rodzaju czcionki i wiele, wiele innych głupot. I te oryginalne dla gimbazy skróty typu db
Nie ma to jak każde zdanie oddzielać Enterem. XD
Teraz mam bonus, wpadka Nishiki, czy jak jej tam.
Zamazałem wszystkie opcje oprócz kopiuj po to, aby zwrócić waszą uwagę. ''Tutaj się nie kopiuje!'' - jak to nie?! Przecież się da. Więc jakbyście chcieli coś stamtąd skopiować, to droga wolna! ;)
W sumie u mnie też nie ma blokady kopiowania, ale co tam - WALIĆ TO. 
Hejter


18 komentarzy:

  1. Pisze się ,,ohydny" (,,piorunujące, ochydny nagłówek") :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D :") Ale przypal co hejterku ? :)

      Usuń
    2. Poprawnie to "ohydny".

      Usuń
    3. WOJTKU KOBYLSKI, NAPRAWDĘ?! NIE ZORIENTOWAŁAM SIĘ!!! ~Violka Dominika Serwatka

      Usuń
    4. Dzienkuje kolego, Candi Gyrl - z cjebie jest pzypal. :)

      Usuń
    5. Lol nie umiesz pisac haha :")

      Usuń
    6. Haha zabij się :")

      Usuń
    7. Już miałam napisać :c

      Usuń
    8. Heh widzę, że chcesz ni zrobić fejma. Wiesz no ja wiem że to nie ty Viola, ale jakiś anonim.

      Usuń
  2. Nie ma potrzeby, byś pisał to drugi raz. Ktoś już zwrócił mu uwagę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tło z msp 😂😂😂 Przecież to jest ukochana gra Nishiki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważasz, że nic nie piszę na tego bloga. Skończyłam z nim, a więc? Po co ten krzyk?
    /Nishiki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Huh, serio jesteś, aż taki, że nie zauważyłeś podpisów pod postami? Ja podpisuję się "/Natalia", a w tym poście był podpis "/Zuzia", czyli mojej dawnej redaktorki - Black Cookie. Ja nie pokazuję swoich zdjęć w internecie, no chyba, że wstawię jakieś moje zdjęcie na nk, ale to i tak rzadko :') A więc, najpierw sprawdź dowody, a nie mi tutaj o mnie piszesz :') A i kod blokady jest zły, ale nie chce mi się go zmieniać, bo i tak tam nie piszę, a grafiki są brzydkie :)

    OdpowiedzUsuń