Mistrz (fatalnych) nagłówków, czyli Z Awatarią Wszędzi(ę)

Tak z ciekawości odwiedziłem sobie dziś pewnego bloga - Z Awatarią Wszędzie. Okazuje się, że pojawił się na nim nowy nagłówek, ale czy jest taki rewelacyjny? Ocenimy go sobie dziś.
Na pierwszy rzut oka wygląda całkiem (fatalnie) spoko. Ale gdy popatrzymy na to dłużej to nasze oczy mogą odczuć lekki ból, spowodowany patrzeniem na to gówno. Już poprzedni nagłówek był lepszy! Sam pisząc tego posta mam już problem z patrzeniem się na to.
ĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘ - chyba ktoś się śpieszył, albo to celowe. Cóż za wspaniała nazwa! ''Wszędzię'' - to brzmi tak oryginalnie, jak ''dobrzĘ''. :*
Spójrzcie tylko na to maleństwo - na imię jej Wiktoria. Jest bardzo skrzywdzona, ponieważ jej włosy zostały przycięte, noga odcięta i źle przyszyta, a także pocięto jej sukieneczkę i rączkę. Biedactwo. :(
Chyba ktoś tu nałożył za dużo fluidu. Mam pytanie: Co to ku*wa jest?!

Hit wieczoru - połamane nogi i rączki. Biedactwa... pocięto ich. Julii ktoś zepsuł buta i rękę, a Olci nóżkę (wygląda jak złamana, współczuję). Jak tak można? Psujecie piękno naszej kochanej gierki! Wstyd! Lepiej zajmijcie się czymś innym, bo wasze posty są równie brutalne jak nagłówek. 
Hejter





27 komentarzy:

  1. Haha! Powiedziała osoba która w nagłówku ma tylko napis ,,Hejterzy Awatarii'' i zdjęcie parku ( z neta).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj, to hejter, czyli nie będzie ujawniał wyglądu, więc co ma wstawić na nagłówek? Ten blog i tak ma ładny nagłówek, oceniam go na 9/10, ponieważ wykonany jest starannie, nie tak jak wasz.

      Usuń
    2. Patrz na swoj <3 A wgl hejter nie ujawnia wygladu bo sie boi ! Przeciez to tylko gra , serio awatara z gry boi sie pokazac ?!

      Usuń
    3. Zdjęcie robiłem ja, a jeżeli chcecie awatara z gry to jutro się pojawi :"

      Usuń
    4. Co zaczynam ?! O co ci chodzi -.- ? Nudzi ci sie i chcesz mnie powyzywac co ?

      Usuń
    5. Zaczynasz, nawet ja to potwierdzę -,-.

      Usuń
    6. Pf wyżywasz się Ty na Youtubie. Zaczynasz spiny o byle gówno. Nie nudzi mi się uwierz, że mam ciekawsze zajęcia niż poświęcenie tobie 24 godzin 😉

      Usuń
    7. Candy, skończ już z tym, bo to się staje powoli nudne. To prawda, że ciągle zaczynasz :) Grunt to przyznać się do swoich błędów, a dopiero potem patrzeć na innych, a nie na odwrót. Pomyśl wcześniej przed wstawianiem jakiegokolwiek komentarza. Dobrze Ci radzę ;)
      /Kinga

      Usuń
    8. Olka xx - ładne profilowe :*

      Usuń
    9. Jaki fame. Zaczęłam gówno burze xD

      Usuń
    10. O co wam chodzi ?? Nie rozumiem was co ja niby zaczynam ? Czy ja was hejtuje ? CO JA WAM ROBIE ? Mozecie mi to wytlumaczyc laskawie ? Bo serio jestescie przewrazliwieni na wlasnym punkcie ;-;

      Usuń
    11. Wszystko -,- Wkur***sz nas swoim zachowaniem i wgl. 😂

      Usuń
    12. Anonimowy- dziękuję 😉
      Candy Girl- co ty o mnie mnie wiesz? Co ty o mnie gadasz? Powiedz czego chcesz. Moje życie, moja sprawa 🙂 ~Bro 2k17 💞
      Btw- polecam w słowniku słowo hejt 😉

      Usuń
    13. Wyzywasz za nic, nie znasz znaczenia słowa hejt, jesteś zapatrzona w siebie Candy

      Usuń
    14. Emilia probujesz zwrocic na siebie uwage? Jesli tak to wyjdz z internetu. Masz dozywotni zakaz dostaw zasiegu.

      Usuń
    15. Siema emi xdd

      Usuń
  2. Nie patrzcie na bloga awataria oczami lenny face. Tam w jednym z postów jest goła baba ;_; CO ONA TAM WSTAWIA WTF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah...tak to.Jest jak patrzysz tylko na zdjęcia.

      Usuń
  3. Hejter kolejny tragiczny nagłówek ma Awataria Naszymi Oczami

    OdpowiedzUsuń
  4. słusznie black lady w tym muszę się zgodzić tamten blog przynajmiej się "starał" co kolwiek zrobić nawet jeśli fatalnie każdy wie że zaczyna się od żałosnego dna by było lepiej .

    OdpowiedzUsuń